Opis pakietu:
Pakiet kursów e-learningowych składający się z poniższych szkoleń:
- Metodyka realizacji korekcji i działań korygujących
Cele szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia będziesz potrafił/a:
- rozróżniać i definiować korekcje oraz działania korygujące;
- udokumentować korekcje i działania korygujące;
- dokonać analizy przyczyn niezgodności;
- opisać podstawowy proces realizacji korekcji oraz działań korygujących.
Kto powinien uczestniczyć?
Kurs ten dedykowany jest w szczególności Pełnomocnikom/Menadżerom ds. jakości, pracownikom działów jakości, ale także innym osobom biorącym udział w działaniach podejmowanych w odniesieniu do niezgodności.
Podstawowe informacje o kursie:
- Czas trwania: 30 minut
- Analiza przyczyn źródłowych - Metoda "5 WHY" w zarządzaniu jakością
Zanim będziemy mogli rozwiązać problem, musimy najpierw określić jego rzeczywistą przyczynę. Często skupiamy się na najbardziej oczywistej, a następnie zastanawiamy się, dlaczego problem nadal występuje. Metoda „5 WHY” przeciwdziała temu zjawisku, prowadząc nas do sedna problemu. Poznaj zorientowaną na wyniki technikę „5 WHY” oraz szybko i niezawodnie zidentyfikuj pierwotną przyczynę problemu. Kurs pozwala nauczyć się techniki zadawania pytań w dowolnym miejscu i czasie. Po zapoznaniu się z materiałami dostępnymi w kursie sprawdź swoją wiedzę, rozwiązując test końcowy.
Kto powinien uczestniczyć?
Ten kurs jest specjalnie zaprojektowany dla:
- Wszystkich zainteresowanych dotarciem do sedna problemu.
- Specjalistów i kadry zarządzającej w zakresie zarządzania jakością.
Podstawowe informacje o kursie:
- Czas trwania: 20 minut
- Liczba modułów: 4
- Liczba testów: 1
- Analiza przyczyn źródłowych - metoda Fishbone (diagram Ishikawy) w zarządzaniu jakością
Co to jest metoda Ishikawy i jak można zastosować ją do ustrukturyzowanego rozwiązywania problemów w zespole? Zapoznaj się z tą prostą w użyciu metodą, naucz się ilustracyjnie przedstawiać złożone relacje przyczynowo-skutkowe oraz zidentyfikuj ne tej podstawie przyczynę problemu. Kurs pozwala nauczyć się korzystać z tej metody samodzielnie lub w zespole współpracowników, gdziekolwiek i kiedykolwiek jest to potrzebne.
Kto powinien uczestniczyć?
Ten kurs jest specjalnie zaprojektowany dla:
- Każdego zainteresowanego ustrukturyzowaną metodą identyfikacji przyczyn źródłowych.
- Specjalistów i kadrę zarządzająca w zakresie zarządzania jakością.
Cel kursu:
Niniejszy kurs pozwala w ciągu zaledwie 20 minut, w dowolnym miejscu i czasie na zapoznanie się z często stosowaną metodą zarządzania jakością, która pomoże znaleźć rzeczywistą przyczynę problemu.
Podstawowe informacje o kursie:
- Czas trwania: 20 minut
- Liczba modułów: 4
- Liczba testów: 1