Zanim będziemy mogli rozwiązać problem, musimy najpierw określić jego rzeczywistą przyczynę. Często skupiamy się na najbardziej oczywistej, a następnie zastanawiamy się, dlaczego problem nadal występuje. Metoda „5 WHY” przeciwdziała temu zjawisku, prowadząc nas do sedna problemu. Poznaj zorientowaną na wyniki technikę „5 WHY” oraz szybko i niezawodnie zidentyfikuj pierwotną przyczynę problemu. Kurs pozwala nauczyć się techniki zadawania pytań w dowolnym miejscu i czasie. Po zapoznaniu się z materiałami dostępnymi w kursie sprawdź swoją wiedzę, rozwiązując test końcowy.
Kto powinien uczestniczyć?
- Wszystkich zainteresowanych dotarciem do sedna problemu.
- Specjalistów i kadry zarządzającej w zakresie zarządzania jakością.
Metodologia
Kiedykolwiek i gdziekolwiek jesteś, nasz kurs e-learningowy „5 WHY” uczy, jak korzystać z tej często używanej metody zarządzania jakością samodzielnie lub z innymi członkami zespołu. Na przykładzie studium przypadku nauczysz się, jak zastosować ją w praktyce.
Podstawowe informacje o kursie:
Czas trwania: 20 minut
Liczba modułów: 4